Aptauja liecina, ka vairāk nekā trešdaļa Latvijas iedzīvotāju labprāt iepirktos kopā ar saviem četrkājainajiem mīluļiem – suņiem. Atsaucoties iedzīvotāju izrādītajai interesei, kā arī mājdzīvnieku saimnieku vēlmēm, Sky&More kļuvis par pirmo iepirkšanās centru Latvijā, kuru var apmeklēt kopā ar saviem četrkājainajiem mīluļiem – suņiem.

Sākot no aprīļa ikviens Sky&More apmeklētājs var doties iepirkties kopā ar savu četrkājaino draugu, stingrs izņēmums būs veikala pārtikas nodaļa. Savukārt suņu ērtībām iepirkšanās centra pirmajā stāvā ierīkota speciāla "Suņu pietura" - vieta, kur saimnieki var atstāt savus mīluļus, kamēr paši apmeklē Sky pārtikas veikalu.

„Suņu pietura", kas atradīsies zoo preču veikala "Dino ZOO" telpās iepirkšanās centra pirmajā stāvā, būs īpaši pielāgota suņu ērtībām. Tajā būs pieejami speciāli dvielīši, papīra maisiņi, kā arī citi higiēnas un uzkopšanas līdzekļi, par kuru izmantošanu tīrības un kārtības uzturēšanas nolūkos, atbildība būs jāuzņemas suņu saimniekiem. Tāpat suņiem būs pieejami arī speciāli trauki ar dzeramo ūdeni.

Iepirkšanās centrā suņu saimniekiem būs jāievēro arī vairāki noteikumi, kas paredzēti apkārtējo drošības un ērtību nodrošināšanai - suņiem jābūt vakcinētiem, jānēsā uzpurnis, kā arī jāiet sava saimnieka pavadā.   

Par atļauju apmeklēt konkrētu veikalu ar saviem mīluļiem vēstīs īpašas uzlīmes gan uz iepirkšanās centra galvenajām ieejas durvīm, gan atsevišķu veikalu skatlogiem, norādot, ka šeit viņi tiks gaidīti jo īpaši. Savukārt tajos veikalos, kur suņu ienākšana nebūs vēlama, vēstīs speciālas brīdinājuma zīmes pie veikala ieejas.

Lai noskaidrotu iedzīvotāju attieksmi par iepirkšanos kopā ar suņiem, Sky&More veica sabiedriskās domas aptauju, uzzinot cilvēku domas par šādas sistēmas ieviešanu. Aptaujas rezultāti parādīja, ka atļauju iepirkšanās centrus apmeklēt kopā ar saviem mīluļiem par būtisku uzskata gandrīz 40% Latvijas iedzīvotāju, turklāt 16% respondentu atzinuši, ka Latvijā jau sen bijis nepieciešams rast alternatīvu risinājumu suņu atstāšanai ārpusē pie veikalu ieejas.

Iespēju tirdzniecības centru apmeklēt kopā ar saviem mīluļiem - suņiem, vairumā gadījumu par būtisku atzinuši tieši rīdzinieki - trešdaļa no visiem aptaujātajiem minējuši, ka labprāt apmeklētu iepirkšanās centru kopā ar suņiem. Daudz pozitīvāk šādu iepirkšanās praksi vērtē daiļā dzimuma pārstāves - veikalu apmeklējumu kopā ar saviem mīluļiem atbalsta 43% sieviešu un 26% vīriešu. Savukārt visatzinīgāk šo jauno praksi novērtē tieši pusaudži, kā arī iedzīvotāji vecumā pēc 40 gadiem.

„Cilvēkiem viņu četrkājainie draugi ir gluži kā ģimenes locekļi, kurus ir žēl atstāt vienus pašus skumstot mašīnā vai piesietus pie kāda metāla stieņa veikala ieejas durvju priekšā. Jau ilgu laiku novērojām, ka Sky&More apmeklētāji iepērkoties labprāt sev līdzi ņem mazos klēpjsunīšus, turpretim izmērā lielākie viņu radinieki samērā bieži vieni paši tiek atstāti gaidot automašīnās. Tāpēc, atsaucoties klientu vēlmēm, iepirkšanās centrā veicām dažādas pārmaiņas, lai turpmāk visi suņi neatkarīgi no izmēra varētu pavadīt savus saimniekus arī iepirkšanās laikā," stāsta Sky&More direktore Ārija Avota.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!