Iespējams, ka "Chanel" jaunās smaržas "Chance", kas tiek laistas pārdošanā pagājušajā nedēļā, varētu kļūt par produktu, kas beidzot spēs sacensties ar mūžam nevīstošajām "No.5". Kad "Chanel" mākslinieciskais direktors Žaks Helo iztēlojās "Chance", viņš uzzīmēja apli - vienīgo formu, kas spēj pastāvēt harmonijā ar "No.5" kvadrātu un ir tikpat mūžīga.
Mazpamazām izkristalizējās smaržu pudelītes tīrā forma - sudrabota metāla apļa iekauta, tā satur un savalda mežonīgo "Chance" enerģiju. Jaunās smaržas ir veltījums "jaunām sievietēm, kas nebaidās uzdrīkstēties".

"Chance" apvieno hiacinti, balto muskusu, sārto piparu, jasmīnu, svaigo vetiveru, citrusu, "Absolute of Iris" un "Amber of Patchouli", tādējādi radot neatkārtojamu svaigu augļu un pikantu garšvielu aromātu kombināciju.

Jaunās smaržas, kuru reklāmas seja ir daiļā Anna Vjaļicina, ir tikpat pavedinošas kā "No.5", kas visā pasaulē jau sen atzītas par visseksīgāko parfīmu. Un arī smaržu nosaukums nekādā ziņā nav izvēlēts nejauši. ""Chance" (veiksme, gadījums, izdevība) un "Chanel" ir bezgalīgs stāsts, kura aizsācēja ir Gabriela "Coco" Šanele," teikts modes nama preses relīzē.

“Šaneles jaunkundze vienmēr dziļi ticējusi veiksmīgam gadījumam un dēvējusi to par savu dvēseli.”

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!